Faw og Earl in the USA

Faw og Earl har dratt til USA denne vinteren her. Begge gutta er superstoka på å komme seg til Mammoth for å teste ut løypene men Faw er også på et oppdrag. Han skal finne den Ultimate Burgeren for så skrive om sin opplevelse med den så stay tuned for more action.
Peeace

Nye filmer og nytt innlegg!

Da var det slutten og jeg har skrevet litt om turen vaar saa les gjerne innlegget for dere ser filmen. Tusen takk.

Mvh Faw

California Dreamin!

California Dreamin part 2!

søndag 2. mars 2008

Barbeque og jibbing





















Hei igien for n'te gang. Klokka er 3 her i June, men med litt alkohol i blodet så holder det vel det de fleste våkne?? Vi har fått besøk av en tre gode venner/venninner av meg som er Anja, Håvard og Anne på besøk som er alle venner fra tiden jeg gikk på NTG. Det er har vært noen råe dager siden. De fikk ikke skiene sine før etter to dager, men vi visste åssen vi skulle utnytte de, så vi jibbet i hagen, grillet og tok masse bilde . Anja har masse fet erfaring med foto, så hun vet hvordan hun skal ta bilder. Vi grillet de smootheste burgerne ever!! Jeg tuller ikke en gang, de var så så digge at jeg kan ikke beskrive en gang, men da er det godt at et bilde beskriver 1000 ord. De fikk de ihvertfall skiene sine på onsdag kveld så da var det mammoth på torsdag og June på fredag. June var morsommere enn på lenge. Anja tok bilder og vi hadde det sinnsykt gøy med litt old school vs New School. Jeg sier bare snakes med hilsen Captain Morgan on a Ship to Caribbean og Paradise June Lake. Har så mye bilder at dere kommer til å bli lei, så skriver litt tynt. Vi setter masse pris på kommentarer og hvis dere har sprøsmål, da er det bare spørre på gjesteboka, selvom den er litt gjerrig så svarer vi med glede..=)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiske bilder! Jeg ser dere har det fantastisk, det er så bra! Fortsett med det! Hilsen til alle og Stor klem

Anonym sa...

Kjempekule solbriller!
Og ellers alt kult!
Stå på! Er litt misunnelig, :-)

Anonym sa...

alright! Da er jeg kommet meg til flyplassen. Beklager at jeg droppa nasch inatt, men jeg var tidlig oppe og tok taxi til circuit city for a handle kamera til hallgrim.
Da er det bare a si tusen takk for meg! Sa tar vi eft slag bearpong nar dere kommet hjem!

Anonym sa...

Halla gutta, jeg er keen på en New york yankee college jakke, helst i blå og med hvite armer, se på dette bildet så ser du nesten sånn ca hva jeg ønsker meg:

http://cgi.ebay.com/NEW-YORK-YANKEES-JH-JACKET-WOOL-LEATHER-REVERSIBLE-6X_W0QQitemZ180221938837QQihZ008QQcategoryZ57988QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

hvis dere ser en, og den ikke koster mer en rundt 100-150 dollar, så hadde det vært konge om dere hadde kjøpt en som passer til meg!

PS: har større guns en earl (the girl)

hilsen b'ern

Anonym sa...

eller som denne, kalles vel egentlig baseball jakke...:

http://cgi.ebay.com/NYC-YANKEES-baseball-TEAM-vintage-LOGO-JACKET-STARTER_W0QQitemZ170199086928QQihZ007QQcategoryZ57988QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

Anonym sa...

har vel mer en større guns en earl, eller hur?

Et lite klipp fra en dag i parken!

Her et lite redigert klipp fra gårsdagens moro i hagen!


The Rental Car

The Rental Car
Faw skulle til Mammoth for å kjøpe varm sjokolade på starbucks. Snudde fordi snuten hadde kontroll langs hovedveien.