Faw og Earl in the USA

Faw og Earl har dratt til USA denne vinteren her. Begge gutta er superstoka på å komme seg til Mammoth for å teste ut løypene men Faw er også på et oppdrag. Han skal finne den Ultimate Burgeren for så skrive om sin opplevelse med den så stay tuned for more action.
Peeace

Nye filmer og nytt innlegg!

Da var det slutten og jeg har skrevet litt om turen vaar saa les gjerne innlegget for dere ser filmen. Tusen takk.

Mvh Faw

California Dreamin!

California Dreamin part 2!

tirsdag 18. mars 2008

Holla!






Lenge siden sist som vanlig. Har vært noen rolige dager, med litt dårlig vær så vi har valgt å vært i huset et par dager. Men i går var det bakken igjen. Denne gangen hadde Jason fri så da kjørte han med oss, så det var jo kult. Knall været kom og vi filma og hadde det sykt gøy. Vi har filma litt i det siste så har kanskje nok til å legge ut en ny film så skal ikke se bort i fra at det dukker opp en film til på bloggen. Etter bakken i går, var det party faktisk. June Mountain hadde employee party så vi var selvsagt invitert hehe. Var på vorspiel en koselig leilighet i June Lake med omtrent alle folka vi ser i bakken hver dag. Heisfolka, Kokkene på restauranten, park shaperne jepp de fleste. Noe som man merker forskjell på her og i Norge er det at weed er gaaanske mye mer utbredt hehe. Når vi kom på vorspielet satt egentlig halve gjengen på kanskje 15-20 stykker og sendte en joint rundt. Jeg spurte en av gutta hvorfor så mange driver med. Enkelt og greit: Det får folk til å samles hehe. Hyggelig for de det, og vi dømmer de ikke, men vi holder oss til øl vi..:) Etter annerledes vorspiel, men faktisk sykt morsomt så bar det opp til Sierra Inn. Det er baren ved siden av Tiger Bar. Her var det gratis mat til de som ville ha det. Jeg ekke vond å be hvis det er gratis mat så tok men tallerken med kyllingvinger. En bit også la jeg alt fra meg. De kyllinvingene hadde en saus på som var altfor sterk for at jeg kunne digge det. Tok meg en bit av et pizza stykke, men det var kaldt så da var det egentlig bare å komme seg til baren. Etter et par drinker så var det bare å mingle litt og vi møtte masse kule folk. Erlend drakk ikke i går så han var the designated driver, dermed når kvelden nærmet seg slutten fiksa vi oss noen vin flasker fra baren og hadde et lite afterparty hos oss med noen av folka som vi ble kjent med. Artig det, selvom kanskje ikke så mange hg husker hva som skjedde til slutt hehe. I dag dro Erlend og jeg til Mammoth siden det var Jasons bursdag og han ville cruise med oss der så da ble det til det. Jentene ditcha og ble igjen i June. Vi kjørte i dag med Jason og Moose. Moose er en av de som bor med Jason og han viste oss en trestamme som han mente man kunne slide på, men det kunne man ikke. Den var svær som faen og lå bredta utover en liten skrent. Vi fant ut at vi kunne hoppe over den. Begynte å bygge et lite hopp og fant fort ut at vi nå kanskje har tatt oss vannet over hodet. Greia var at vi måtte over trestammen og ned på den andre siden som kanskje var et dropp på to meter. Den lå også litt inni skogen så når vi sto på toppen av inrunnet så vi ikke landinga for fem flate øre. Og vi visste at det var et tre på den ene siden og en stein på den andre siden. Kunne bare be til gud om at vi landa riktig. Dette er sånne ting som får deg til tenke; Jeg kan seriøst skade meg hardt nå, om ikke dø. Det er ikke fett å stå på toppen og ha sånne tanker hehe. Det gikk uansett veldig bra. Vi fikk til og med tatt triks over selvom det var døøsketchy. vi fikk ikke tatt noen bilder eller film i dag, men vi skal tilbake i morra og filme det. Grugleder meg litt haha. Har noen bilder fra skateparken i Mammoth da. Var der for noen dager siden. Kjøpte meg jo nytt skateboard i Mammoth så måtte teste ut det. Dere får holde linja så skal jeg prøve å komme med nye filmer om ikke så lenge. Hey dåå..

Ingen kommentarer:

Et lite klipp fra en dag i parken!

Her et lite redigert klipp fra gårsdagens moro i hagen!


The Rental Car

The Rental Car
Faw skulle til Mammoth for å kjøpe varm sjokolade på starbucks. Snudde fordi snuten hadde kontroll langs hovedveien.