Faw og Earl in the USA

Faw og Earl har dratt til USA denne vinteren her. Begge gutta er superstoka på å komme seg til Mammoth for å teste ut løypene men Faw er også på et oppdrag. Han skal finne den Ultimate Burgeren for så skrive om sin opplevelse med den så stay tuned for more action.
Peeace

Nye filmer og nytt innlegg!

Da var det slutten og jeg har skrevet litt om turen vaar saa les gjerne innlegget for dere ser filmen. Tusen takk.

Mvh Faw

California Dreamin!

California Dreamin part 2!

søndag 30. mars 2008

Fra Superpark til LA.

Da var det kveld igjen og jeg føler at jeg måtte sette meg ned for å skrive litt. Det nærmer seg slutten av Mars og vi holder det fortsatt gående. Kan ikke huske sist gang vi hadde en sky på himmelen selvom det faktisk ble litt overskyet i går. Men det gjorde meg egentlig ikke så mye.
Hoppene i June var ikke så bra i går uansett og dermed kunne jeg ta det litt med ro, med god samvittighet. Var bare meg og Anja i bakken også, siden de to andre var i Mammoth for å kjøpe nye ski. Vi kjørte uansett til fire og hang litt i heisbua til Nate når vi følte for å ta en pause. Nate er en kompis vi har møtt som jobber i June. Ettersom det begynte å snø litt i midten av dagen, var det digg å hoppe inn i bua hans og spille litt hangman på infotavla om heisen. Kjempegøy haha. Vi ble enige om at vi skulle dra ut en tur i Mammoth, så vi ble plukket av de Erlend og Anne, dro med oss Jason, hjem for å skifte også stakk vi til Mammoth. Var en utekonsert der, men vi gadd ikke se så mye av den. De var faktisk ganske flinke, men jeg gidder ikke stå ute å fryse bare for å høre på et halvbra band. Jeg sa peace out også stakk vi ned til Nate og gutta for å begynne å knekke en gallon med Captain Morgan. Erlend og Jason dro rett til Whiskey Creek etter konserten og jeg fant ut av hvis jeg skulle få ut litt energi, så måtte jeg komme meg dit jeg også. Tok beina fatt og begynte å gå oppover. Var lenger enn jeg trodde, men jeg etter en litt anpusten gåtur, kom jeg meg til Whiskey Creek. Fant Erlend og Jason, fant baren og fikk kjøpt meg et par glass med vodka redbull. Fikk ikke snudd meg rundt før jeg fant ut de fleste folka som var der, egentlig var altfor gamle og seriøse for oss, men vi hadde det gøy for det, for man har det ikke mer gøy enn det man gjør det til selv..;) Etter et ukjent anntall drinker, ble klokka 1 og vi sa snakes on a plain til Whiskey Creek, og stakk nedover til Nate's place igjen. Stemningen var ikke noe dårligere der og etter at Anne hadde lagd litt eggerøre, hvor jeg spiste halvparten siden jeg var aå forbanna sulten, så fikk jeg knabba til meg stresslessen deres og et teppe og sa ikke så mye egentlig. Bare ZZZZZZ hehe. Hadde med skiklær til Mammoth, men visste fra før av at jeg ikke kom til å få bruk for de i dag. Hver gang jeg våkner etter en fuktig natt på byen så har jeg aldri sjans til å komme meg så mange steder egentlig. Og den stresslessen var av en annen dimensjon av det jeg noen gang har sittet i så den voktet jeg med mitt liv i dag hehe.Etter å ha klart å go slipp på stolen, stakk Erlend, Anne og jeg hjem rundt 1, men Anja valgte å bli igjen. Hun og Nate har funnet tonen og er på samme bølgelengde for å si det sånn. I morra er det SuperPark for kvinner i June. Det er et snowboard magasin som inviterer masse jenter på en photoshoot og da har de bygd masse sykt ting. De har bygd en svæær Hip. Et hopp hvor det er landing på siden. Så stigningen er ganske bratt også da kan man forstå. Det sykeste er at de har bygd et channel gap wæææ. Det er to like hopp som står ved siden av hverandre med litt mellomrom, hvor man kan velge å hoppe på et av hoppene og lande i landingen som vanlig, eller man kan hoppe over til landingen til det andre hoppet. Og da skal du over det mellomrommet til hoppene. Vi har snakket med Parker ( Han bor med Nate og jobber i parken) og han sa at vi kanskje skal få teste hoppet så det skal bli spennende men sikkert sykt gøy. Bare vi kommer over mellomrommet eller gapet da haha. Vi har bare to dager igjen i June siden vi skal til LA på tirsdag. Da skal jeg møte Linn Cecilie (min kjæreste) og hennes venninne som er på jorda-rundt tur. Skal feire hennes bursdag der med litt fornøyelsepark, kanskje en dyrepark og annet diverse ting LA har å by på. Noe som sikkert ikke er lite siden det er USA's største by. Etter LA er det San Fransisco som står for tur. Jeg er ganske gira på å kjøre Highway 1. Det er langs kysten hele veien og har lest det er en flott tur, så da sier jeg ikke nei takk til litt flott amerikansk natur og landskap mens vi først er her. Veien fra Mammoth til LA går jo gjennom Mojave ørkenen og det er ikke like gøy i lengden. Skal kjøpe meg en ny Mac i LA når jeg kommer dit nå. Det blir helt konge. Eller det blir helt verst, som Petter Solberg sier haha. Og da skal jeg kjøpe meg litt annet snacks som gjør at jeg kan få brukt all kunnskapen min om redigering til å legge ut noen nye filmer. Kanskje vi kan få litt film fra channel gapet. Hadde vært helt verst det også. Imellomtiden for dere nyte noen ferske bilder. Jeg og Anja var hos Tuba her forleden, og da ble vi invitert på grillet fersk fisk av han og de andre June folka vi kjenner, og jeg sa ikke nei takk. Var faktisk super digg. Fisken var faktisk helt verst. Nam Nam. Hva vi gjør etter San Fran vet vi ikke ennå forresten, men vi tar livet som det kommer seg så bekymrer meg ikke akkurat. Men nok for være nok. Nå skal jeg legge meg. Sjekk ut bildene. Ha det på badet.






1 kommentar:

Lille Pippen sa...

Desi du må litt sol i pannen.. he he. highway 1 var helt herlig, masse digge strender dere må stoppe og kose dere på. var også innom hotellet der de spilte inn American Pie 3, super digg hotell ute på klippene. ca 45 min fra San Fran. Masse surfere i nærheten og. men vannet er alltid sykt kaldt. kos deg med linn. hils masse. klem Martine

Et lite klipp fra en dag i parken!

Her et lite redigert klipp fra gårsdagens moro i hagen!


The Rental Car

The Rental Car
Faw skulle til Mammoth for å kjøpe varm sjokolade på starbucks. Snudde fordi snuten hadde kontroll langs hovedveien.