Faw og Earl in the USA

Faw og Earl har dratt til USA denne vinteren her. Begge gutta er superstoka på å komme seg til Mammoth for å teste ut løypene men Faw er også på et oppdrag. Han skal finne den Ultimate Burgeren for så skrive om sin opplevelse med den så stay tuned for more action.
Peeace

Nye filmer og nytt innlegg!

Da var det slutten og jeg har skrevet litt om turen vaar saa les gjerne innlegget for dere ser filmen. Tusen takk.

Mvh Faw

California Dreamin!

California Dreamin part 2!

tirsdag 11. mars 2008

Shit!! Hva skjer?

Okeyokey dette må ha vært en av de mest skremmende tingene jeg har opplevd på lenge! Vi var på kino i Mammoth i kveld og på vei hjem, når vi kjørte gjennom June så ringte Jason og lurte på hva vi drev med. Han var i June i kveld og lurte på om han kunne bli med oss hjem på en øl. Ikke noe problem, så vi kjørte ned en liten sidegate, hvor det åpenbart er et lite boligområde. Etter at vi plukket opp han så skulle jeg snu, og da måtte jeg ta å snu. Tok en trepunkts sving og i det jeg holdt på å rygge inn i et gjerde skreik de andre STOPP!! Bråstoppet, også lurte jeg på om jeg traff noe og de andre sa nei. Trodde alt var i orden, så vi kjørte ut av boligområdet og mot huset. Halveis til huset så jeg en bil i bakvinduet uten at jeg tenkte noe mer på det. Ettersom vi nærmet oss mer og mer var han fortsatt i bakspeilet. Nå begynte jeg å lure på om han forfulgte oss.. Det viste seg at han gjorde det og når vi kom til huset, gikk alle ut av bilen for å se hva som skjer! Karen gikk ut av sin svære Ford F150 og ba meg komme til han. Han tok fram lommeboken og viste meg et jævla POLITISKILT!! Jeg fikk litt hetta, selvom jeg visste at jeg ikke kjørte for fort eller noe sånt, så er det aldri kult å få et såtn skilt i tynet. Det viste seg at jeg hadde truffet det gjerdet og det gjerdet var selvfølgelg gjerde til kollegaen hans og han hadde sett det. Etter å ha vist han førerkortet mitt og forklart at jeg kom fra Norge (ikke at det hjalp så mye denne gangen) så kom kollegaen hans, som selvfølgelig måtte være Sheriff. Men, ikke nok med det, Etter å ha blitt forklart at jeg muligens har ødelagt gjerde hans, så kom det faen meg 2 poltibiler til. Det var nå 4 politibiler i vår oppkjørsel og alle sto rundt meg og spurte om jeg hadde drukket, om jeg gikk på dop, hva jeg gjorde i USA, hvor lenge jeg skulle være og ja, det var ikke måte på. Bare fordi jeg kanskje hadde kommet borti gjerde til han sheriffen. I forhold til folk flest her, så var ikke politmennene veldig hyggelige. Heller skremmende, med tanke på at bærer pistol og batong lang nok til å dekke hele ryggraden min. Etter masse sjekking av førerkortet mitt, og ID'en til Jason faktisk, så sa jeg at jeg ble med tilbake til "åstedet" for å sjekke ut om det ble noen skader på det gjerrige gjerdet hans. Jeg sa at jeg betalte for alt som skulle være ødelagt så jeg håpte på at jeg ikke traff det! Anja, Anne og jeg kjørte tilbake igjen med politet foran oss, for å sjekke det ut. Vi kom fram og så at det ikke var noen betydelige skader på gjerdet! Gudskjelov. Sheriffen sa det samme, men sa at det er en forbrytelse å stikke av fra sånne ting, hvis du ikke har sjekket det først. Litt shaky, kjørte vi tilbake til huset igjen. Hele greia er bare helt sykt. 4 svære polit SUV'er for et jævla gjerde. Anyways, vel hjemme igjen så har Jason, Erlend og Anja satt seg ned for å knekke det siste av spriten hadde med hjem fra Reno, mens jeg hmm vel jeg er kanskje ikke helt i partyhumør så jeg koser meg noen glass vin. Jepp, du hørte riktig. Vin is the new thiing hehe. Var i Mammoth i dag forresten, om dere kanskje skjønte. Var kult, men digger June bedre, Der er vi jo alene i parken. Jeg overroterte og overhoppa på switch backflip i dag så ryggen min, som jeg har slitt med de siste par ukene, ble ikke så mye bedre. Jeg dro faktsik tidlig fra bakken for jeg klarte såvidt å gå hehe, men det går seg som oftest til. I morra er det June i igjen så det blir konge. Håper dere digga filmene vi la ut og forresten, hver torsdag på MTV her så går det et tv-program som heter Americas Best Dance Crew. Her er det noen helt råe dansere og jeg skal legge ut en film fra gruppe som er klart best. De har noen moves som er så råe at det bare er å glemme det hehe. Det var alt for nå også snakkes vi igjen når snuten er langt unna og solen skinner høyt over June. Ha det bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei min venn! Vet ikke helt hva jeg skal si,.... glad du er trygg nå! Take care!!! God natt her, ha nok en fin dag dere. :> klem

Anonym sa...

Hvor ble det av filmene? No longer available. Kommer det fler? Håper det!!

Anonym sa...

Godt!!! Filmene er tilbake. :_)

Et lite klipp fra en dag i parken!

Her et lite redigert klipp fra gårsdagens moro i hagen!


The Rental Car

The Rental Car
Faw skulle til Mammoth for å kjøpe varm sjokolade på starbucks. Snudde fordi snuten hadde kontroll langs hovedveien.