Faw og Earl in the USA

Faw og Earl har dratt til USA denne vinteren her. Begge gutta er superstoka på å komme seg til Mammoth for å teste ut løypene men Faw er også på et oppdrag. Han skal finne den Ultimate Burgeren for så skrive om sin opplevelse med den så stay tuned for more action.
Peeace

Nye filmer og nytt innlegg!

Da var det slutten og jeg har skrevet litt om turen vaar saa les gjerne innlegget for dere ser filmen. Tusen takk.

Mvh Faw

California Dreamin!

California Dreamin part 2!

tirsdag 25. mars 2008

Forfengeligheten råder?

De siste par dagene har vært ganske aktive egentlig. Vi var på denne employee festen forrige mandag og siden har det bare balla seg på med ting å gjøre og folk å henge med. Vi har møtt en kar som heter Tuba. Han er native-american, tjukk, 38 år og klin gærn. Mer hyper kar skal man lete lenge etter. Skal få ut et bilde av han i morra. Uansett, han satt nederst i parkheisen noen dager og så oss kjøre på hoppene, og jeg anntar at han likte det han så. Spesielt jentene ihvertfall. Ble helt gærn når vi kjørte og til slutt så inviterte han oss på barbeque. Så på fredag så tok vi turen til June Lake (altså den lille byen vi bor litt utenfor) Vi kom rundt 5 og på grillen hans lå det 3 feite steiker og bare venta på å bli spist. Sikker på at de steikene kunne metta hele byen. Etter litt venting, med litt drikking og prating var steikene klare ( som visstnok hadde ligget å marinert i 3 dager haha han var stoka på det ihvertfall) og vi kunne hive innpå med biff og han hjemmelagde, tatt-på-sparket pasta. Det skal sies at det var nok ekstremt gode steiker og den pastaen slo meg nesten ut. Var så digg det. Begynner å sikle bare jeg tenker på den. Neste dag tenkte jeg at jeg kan ikke være noe dårligere sjæl. Vi inviterte dermed noen karer som jobber i June og som vi har blitt ganske gode kompiser med. Jeg stakk ned på general storen i June og dro med meg to feite steiker og en stor kyllingfilet. Begynte veldig bra helt til vi gikk tom for gass på grillen. Irra meg grenseløst, men hadde ikke noe annet valg enn å slenge resten i panna. Var gaanske feite steiker så tok litt tid å få gjennom stekt de. Ble dermed engentlig en litt amputert barbeque, men ble digg for det. Tror alle var ganske fornøyde. I dag var jeg alene i bakken faktisk. Og grunnen til det var: På en så digg dag som i dag, hvor det ikke er en eneste sky på himmelen og temperatur måleren viser nærmere 10 grader, syntes jeg at det er en selvfølge at man skal i bakken. Men nei da. Jentene skulle ikke bakken. De skulle legge seg på taket utenfor rommet og jobbe på fargen deres. Altså tanne. Ble helt oppgitt når jeg hørte det, men anntar at forfengeligheten råder over alt annet noen ganger. Siden Erlend også valgte å bli hjemme, ble det meg, megselv og jeg i bakken i dag. Det som da er digg med June nå er at jeg kjenner det meste av folk som jobber der. Dermed ble det en prat med hver og en heiskompis før jeg kom meg til parken. Fikk kommet meg til parken hvor jeg fikk kost meg med litt nye tricks og grabber også tok jeg noen pauser inneblant, hvor jeg satt meg ned i bunnen av heisen og prata litt med Ryan. Det var han som hadde ansvaret for parkheisen i dag. I lunsjen møtte jeg Jill, en jente vi har vi blitt litt kjent med, så jeg kjørte litt med hun og søsteren etter lunsj. Kjempegreit. Ga meg i parken rett etter 3 og bevegde meg videre ned til pipen. Lærte meg handplant her forleden og tenkte jeg skulle prøve igjen i dag, men siden jeg skrapte opp og gjorde ett eller annet funky med kneet når jeg gjorde det sist gang, så tenkte jeg det kunne vente til det blir litt bedre. Har masse gule og kule farger på det nå. Ser ganske tøft ut. Sjekk ut bildet av det. Dermed har jeg demonstrert at moro er kun hva du gjør det til sjæl..:)Alene eller med flere. Har vært på kino i Mammoth i kveld så blir en sein kveld i dag, men nå skal jeg legge meg. Har ikke så mye bilder fra bakken, men skal legge ut litt mere i morra. Imens får dere kose dere med kneet mitt haha.. Ha det bra..

1 kommentar:

remy sa...

Oppholdet deres in the states ser utrolig fett ut.
Bare spart opp cash og skibummer over der?
En drøm for meg!

Et lite klipp fra en dag i parken!

Her et lite redigert klipp fra gårsdagens moro i hagen!


The Rental Car

The Rental Car
Faw skulle til Mammoth for å kjøpe varm sjokolade på starbucks. Snudde fordi snuten hadde kontroll langs hovedveien.