Faw og Earl in the USA

Faw og Earl har dratt til USA denne vinteren her. Begge gutta er superstoka på å komme seg til Mammoth for å teste ut løypene men Faw er også på et oppdrag. Han skal finne den Ultimate Burgeren for så skrive om sin opplevelse med den så stay tuned for more action.
Peeace

Nye filmer og nytt innlegg!

Da var det slutten og jeg har skrevet litt om turen vaar saa les gjerne innlegget for dere ser filmen. Tusen takk.

Mvh Faw

California Dreamin!

California Dreamin part 2!

tirsdag 29. januar 2008

Det er deilig å være norsk.... i USA

Ganske rolig dag egentlig. Var i bakken til rundt 10 i dag også men var litt dårlig vær i dag og ingen av parkene i June var åpne så vi dro ganske tidlig. Mye av pudderet fra i går var kjørt opp, men vi fant noen ganske fine linjer for det. Dro til en tur til Mammoth for å spise litt på dominos pizza også dro vi tilbake til huset for å slappe av litt. Siden vi var så tidlig hjemme igjen ble jeg så sykt rastløs at det eneste jeg kunne gjøre var å gå ut å lage meg en kul snøhule/iglo. Den er ekstremt kul men er ikke helt ferdig med den ennå. Slitsomt å spa så mye. Digger det dårlig. Nå er klokka snart 9 her i June og jeg dro enda en gang til Mammoth fordi at jeg fikk plutselig lyst på noen øl. Det er 3 mil til Mammoth så er litt å kjøre men det som var litt nervepirrende i dag var at veien hjem igjen var stengt og politiet passet på at ingen kjørte mot June eller nordover. Men jeg måtte hjem igjen og etter handlerunden min på butikken min, kjørte jeg forbi alle bilene i køen og sa at jeg var Norsk og at det eneste stedet jeg kan bo er i June. Dette er hva de sa: Oh, so you are from Norway? jeg sa: Yees! de sa: hmm ok i'll the others that you can pass, drive safe! Jeg sa: Will do that! Og med et var jeg alene på veien tilbake til June. Og øl'en smaker vidunderlig. Herlig å være norsk i USA. Har lagt ut en bitteliten videosnutt fra i går,så bare trykk på det lille bildet så dukker videoen opp. Enjoy også preikes vi ved neste snøfall!!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg ler godt! Høres ut som en deilig dag! Den øllen kunne til og med jeg likt! :-) Stå på og fortsett å skrive. Stor klem

Anonym sa...

selv om jeg ikke er så glad i å høre at dere har det fett, er det fortsatt hyggli med nye historier.
håper all snøen smelter og at dere bare kan sitte inne og gjøre akkurat det jeg gjør.
løv and peace stiig

Anonym sa...

selv om jeg ikke er så glad i å høre at dere har det fett, er det fortsatt hyggli med nye historier.
håper all snøen smelter og at dere bare kan sitte inne og gjøre akkurat det jeg gjør.
løv and peace stiig

børsa sa...

hahaha det er ekstremt lættis å lese. viktig at du kjørte forbi alle. skriv mer a! peace over og ut

Anonym sa...

Dere har det for chill! Kanskje du skulle begynne å skrive som yrke fau? Kepp on going! Stig ikke hat. =)

Anonym sa...

Hilsen en trist johney og en trist cake i Trondheim

Anonym sa...

Det sner i Oslo. Kaos i Tryvann i kveld. (På bilveien). Reiser til Hemsedal i morgen, blir til søndag. Det blir sikkert bra, men ikke i nærheten av hva dere opplever. Gid! veldig! Ha det fortsatt veldig gøy! Pass på å ikke utnytte den goodwill dere har hos amerikanerne! Skriv mer! Klem

Et lite klipp fra en dag i parken!

Her et lite redigert klipp fra gårsdagens moro i hagen!


The Rental Car

The Rental Car
Faw skulle til Mammoth for å kjøpe varm sjokolade på starbucks. Snudde fordi snuten hadde kontroll langs hovedveien.