Faw og Earl in the USA

Faw og Earl har dratt til USA denne vinteren her. Begge gutta er superstoka på å komme seg til Mammoth for å teste ut løypene men Faw er også på et oppdrag. Han skal finne den Ultimate Burgeren for så skrive om sin opplevelse med den så stay tuned for more action.
Peeace

Nye filmer og nytt innlegg!

Da var det slutten og jeg har skrevet litt om turen vaar saa les gjerne innlegget for dere ser filmen. Tusen takk.

Mvh Faw

California Dreamin!

California Dreamin part 2!

mandag 28. januar 2008

Orkanen Powtrina!!




Etter en dag hjemme for å se x-games live på nettet, tok vi i dag fatt på skiene og stakk i bakken. Vi skjønte det ville bli en bra dag, da vi åpnet utgangsdøren og så at vi var snødd inne (se bildet). I dag dro vi til June Mountain som er 5 min unna der vi bor med bil Vi stakk dit fordi vi har hørt mye bra om det og fordi hovedveien til Mammoth var stengt. Jepp, Det snødde og blåste i dag også, men ikke på noen som helst dårlig måte. Vi kom til bakken rundt 10 og ble møtt av noen alltid like hyggelige heisfolk. Idet vi satt oss i stol heisen sa de at vi kom til å ha den beste dagen på ski noensinne.. De overdrev ikke. Hele bakken var snødd ned og de hadde tatt seg bryet med å preppe noe som helst, så vi hadde et helt annlegg på størrelse med Geilo med bare pudder. Det var helt insane in the membrane. Vi kjørte tur på tur med pudder opp til lårene. Vi kjørte bare nedre del fordi det blåste litt mye på toppen for at at heisene videre oppover kunne åpne. Men etter at klokken runda Ett, så dukket solen opp og de åpnet heisene videre oppover også. Vi var 6'ette man i heisen og oppover i heisen kunne vi skue utover lange upreparerte løyper. Den følesen av å være første man i en linje full av pudder opp til magen er en helt ubeskrivelig følelse. Det var sinnsykt rått men også helt jævli slitsomt. På slutten av dagen, når vi skulle helt ned så brukte jeg så lang tid på å komme meg til bånn som jeg aldri har brukt før. Melkesyra i lårene mine bare pøste på som jeg aldri har følt det før ( ikke at jeg har følt det så veldig ofte heller da, men man skjønner poenget her) Man kan si det var en veldig velykket dag og jeg fikk testa hamburgeren på cafeen i dag også som absolutt ikke var noe å kimse av..:) ganske chill faktisk. Da vi hadde skiftet til vanlig sko og var klare til å dra kom det en kar bort til oss og spurte om han skunne sitte på til Mammoth. Vi sa; Seeff, no stress dude.. Han het Mike og er på vår alder. Sinnsykt hyggelig kar som hjalp oss med å kjøpe telefon og litt annet snæks. Etter at vi var ferdige med shoppinga inviterte han oss på en øl og vi var ikke vanskelige å be. Vi møtte romkompisene hans og hyggelige som de var lærte de oss å spille Beerpong hehe. Hvis noen lurer på hva det er så er det bare å spørre..:) Var der et par timer før vi satte snuten hjemover. Har dermed skaffet oss noen venner så nå vet vi hvor the parties goes down som man så pent sier over her. Sliten som jeg er så skal jeg nå legge meg, men legg gjerne igjen en kommentar på bildene og uppdaten på dagen.. Dere skal få høre mer fra oss om dagene fremover.. Snakes in the PowPow.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så bra å høre! Kjempekult, fantastisk. Skal følge med videre.....:-)
klem norvei

Anonym sa...

Interesssert i Beerpong.... Details?
Utrolig bra innlegg og kult skrevet!
:-).....
fam

Anonym sa...

Jeg må ørlig si jeg er ganske misunnelig på dere altså...
Og hver gang du snakker om burger blir jeg sulten :)
carro

Anonym sa...

jeg hater dere,
på en god måte.
hilsen stiig

Anonym sa...

Så glad for at dere har det så bra! :-) Har veldig lyst å komme!!!! Blir nok her, ;-) Klem.....

Anonym sa...

Hei Gutta!
Så glad dere har det så fint!

Stor klem...:-)

Anonym sa...

Hei igjen! Bloggen er kjempefin! Skjønner du får ut energien nå, Andreas! Det er bra! Beerpong hørtes gøy ut! For et fantastisk vær. Jeg er så glad for at dere har det så strålende! Klem, take care begge....

Anonym sa...

Jeg som trodde du var på lageret på Gardermoen Park . Det der må jo bli bra, bare du ikke taper for mye i Beerpong.

Frode

Et lite klipp fra en dag i parken!

Her et lite redigert klipp fra gårsdagens moro i hagen!


The Rental Car

The Rental Car
Faw skulle til Mammoth for å kjøpe varm sjokolade på starbucks. Snudde fordi snuten hadde kontroll langs hovedveien.