Faw og Earl in the USA

Faw og Earl har dratt til USA denne vinteren her. Begge gutta er superstoka på å komme seg til Mammoth for å teste ut løypene men Faw er også på et oppdrag. Han skal finne den Ultimate Burgeren for så skrive om sin opplevelse med den så stay tuned for more action.
Peeace

Nye filmer og nytt innlegg!

Da var det slutten og jeg har skrevet litt om turen vaar saa les gjerne innlegget for dere ser filmen. Tusen takk.

Mvh Faw

California Dreamin!

California Dreamin part 2!

onsdag 23. januar 2008

En dag i LA !

klokken er nå 7 lokal tid og vi har akkurat kommet fra byen til hotellet og vi er ganske slitne, men jeg har fiksa meg bil. Med jeg så mener jeg Faw. Sjekka ut bruktbiler først men fant ut at det lønte seg med leiebil så nå har vi en jeep suv med firehjulstrekk så det er chill. Det kosta mye spenn for 3mnd men tror det skal gå greit. Vi ligger nå undar dyna og er rimelig slitane men vi må jo ha noe mat så da er det ut på veien igjen for å finne en chill burgersjappe. mmm bare tanken på burger nå gir meg vann i munnen. har ikke fått bagasjen min ennå da men så fort den kommer så stikker vi oppover til mammot. Blir døølæks. sjekk ut bildene for dagen, ikke så mye men gir et lite inntrykk av hvordan litt av byen er. Ganske rææd men sykt stor. Snakes in Mammoth ihvertfall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Følte at jeg måtte være den første til å kommentere denne bloggen. Bra inch! Kos dere.

Et lite klipp fra en dag i parken!

Her et lite redigert klipp fra gårsdagens moro i hagen!


The Rental Car

The Rental Car
Faw skulle til Mammoth for å kjøpe varm sjokolade på starbucks. Snudde fordi snuten hadde kontroll langs hovedveien.